I made this widget at MyFlashFetish.com.

TAHNIAH ADIK-ADIKKU...

>> Sunday, March 15, 2009

Debaran yang dialami telah pulih. Hari yang dinantikan telah berkunjung tiba. Calon-calon SPM '08 telah mendapat keputusan yang mereka nanti-nantikan setelah lama menunggu natijah 'perjuangan' mereka.

TAHNIAH!!!

Sempat al-faqir bertanyakan keadaan adik-adik usrah. Alhamdulillah.. Keputusan yang perolehi tidak mengecewakan. Mudah-mudahan merekalah yang akan tampil bersama di dalam satu saff untuk memprjuangkan semula Islam yang semakin dilupakan. Tahniah diucapkan kepada Sohaib, Salman, Anwar, Izzudin (bro_izzam), Aiman, Adib dan Najmi. teruskan perjuangan antum di bumi DQ.

Asyik DQ je, macam mana pula dengan adik-adik Ma'ahad Mahmud?? Bangga juga al-faqir apabila buat ke sekian kalinya Maktab Mahmud (Ma'ahad) terus melahirkan pelajar-pelajar yang berkualiti. Sekembalinya dari satu program motivasi di Alor Star, al-faqir mencapai senaskhah akhbar Metro. Tertarik dengan tajuk "Ikut Jejak 2 Kakak; Anak penjual air soya muncul cemerlang". Apabila dibaca berita tersebut, terpampang padanya nama sebuah intitusi yang terus melahirkan pelajar yang cemerlang, ahli politik yang hebat, pejuang yang agung; Maktab Mahmud, tempat didik al-faqir satu ketika dahulu. Tahniah kepada adik Nur Sabiha Zakaria!

Kejayaan yang dimiliki mereka hari ini ialah satu anugerah daripada Allah. Kita tidak berhak memiliki dan dimiliki, kerana kita hanyalah hamba. Dahuluilah kejayaan ini dengan pujian kepada-Nya, kerana siapa yang bersyukur maka akan ditambahkan lagi ikmat ke atasnya, tetapi sesiapa yang kufur kethuilah sesungguhnya azab Allah itu amat pedih.

ALFU MUBARAK 'ALAIKUM!!!

0 comments:

Post a Comment

Our Blogger Templates Web Design

Kepada sesiapa yang ingin mengambil bahan dari blog ini, pihak kami mengalu-alukannya. Sebarkan bahan ini dengan sebaiknya untuk faedah dan kepentingan bersama. Syukran

NASYID FM

Sila download

  © Blogger template Werd by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP